Kuinka voimme auttaa?
Vinkkejä palvelun käyttöön
Ohessa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin palvelun käytöstä.
Apua saat aina asiakaspalvelustamme.
Asiakaspalvelu
puh. 020 710 7710
Miksi käyttäjätunnukseni eivät toimi?
Käyttäjätunnukset menevät lukkoon, mikäli salasana syötetään väärin liian monta kertaa. Asiakaspalvelumme voi luoda teille uudet käyttäjätunnukset pyynnöstä sähköpostitse.
Uusi salasana toimitetaan aina suojattuna sähköpostitse ja saattaa ohjautua roskapostiin sähköpostinne asetuksista riippuen.
Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä asiakasta pyydetään vaihtamaan salasana.
Uudessa salasanassa ei tule olla ääkkösiä ja merkkejä saa olla maksimissaan 12.
Miksi laskua ei näy asiakasportaalissa?
Lisäämme laskut asiakasportaaliin vasta, kun rahoituspäätös on tehty. Kun lasku on lisätty asiakasportaaliin, rahoitus tapahtuu saman päivän aikana ja tilitys näkyy asiakkaan tilillä viimeistään seuraavana päivänä.
Seuraamme ja käsittelemme rahoitukseen lähetettyjä laskuja jatkuvasti, vaikka ne eivät vielä näy asiakasportaalissa.
Milloin saamme tilityksen rahoitukseen lähetetyistä laskuista?
Palvelulupauksemme laskujen rahoittamiselle on 1-2 pankkipäivää, mutta pyrimme rahoittamaan laskut aina saman päivän aikana. Yksittäisten laskujen osalta kannattaa rahoituksen tilannetta tiedustella suoraan asiakaspalvelustamme.
Miten voimme lisätä uuden tilaajan sopimukselle?
Uuden tilaajan lisäämiseksi asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Teemme uusista tilaajista luottopäätökset mahdollisimman nopeasti.
Tarvitsemme uusista tilaajista seuraavat tiedot sähköpostitse:
-
Yrityksen nimi ja y-tunnus
-
Maksuehto
-
Arvio laskutuksen määrästä maksuehdon aikana
-
Keskimääräinen laskun suuruus
-
Tilaajan yhteyshenkilön yhteystiedot
Limiittimme on täynnä, mitä meidän tulee tehdä?
Asiakaspalvelumme korottaa limiittiänne automaattisesti aina tarvittaessa. Asiakkaan ei siten tarvitse erikseen pyytää limiitin korotusta.
Mistä voin tarkistaa rahoituspalkkioiden määrän?
Rahoituspalkkioiden määrän voitte tarkistaa asiakasportaalistamme hakemalla raportteja. Vastaanotetut laskut -raportilta näette laskukohtaisesti veloitetun palkkion suuruuden. Veloitetut palkkiot kokonaisuudessaan voidaan hakea kohdasta Rahoitussopimus -> Tilannekatsaus.
Lisätietoja asiakasportaalin käytöstä saatte lähettämästämme asiakasohjeesta ja asiakaspalvelustamme.